Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op gemeente-westland.startpagina.nl

dag- en nachtservice gebitsreparaties

H. Drijver
16 Apr, 2001 14:25

Drijver Tandtechniek staat 7 dagen per week, dag- en nacht voor u klaar voor het uitvoeren van noodreparaties aan uw tandprothese.

Tevens verzorgen wij het aanmeten van een nieuwe prothese voor u op locatie!

meer info: drijvertandtechniek.nl

Loosduinsekade 335 Den haag 070-3468764

Bewerkt 07 Jun, 2013 21:40
f van den bijllaardt
12 Dec, 2009 13:27

Ik heb een bijna volledige prothese, op 1 element na.

Die ene hoektand moet nog bijgezet worden, wortel is inmiddels verwijderd en wond genezen, ik wil dus beslist geen hele nieuwe prothese.

Helaas kan mijn eigen tandarts alleen op dagen dat ik werk,

Kunt u iets voor me betekenen en zo ja, is dat verrekenbaar met mijn tandartsverzekering en wat zijn de kosten ongeveer?

Zou e.e.a. op korte termijn kunnen?

Vriendelijke groeten

f van den Bijllaardt

Ed Bebelaar
07 Mei, 2010 23:43

Goedenavond

Zojuist is mijn onderprothese gevallen. In 2 stukken gebroken. Kunt u deze op zaterdag repareren en zo ja, hoe lang gaat dat duren?

vriendelijke groet

Ed Bebelaar

louise vd vet
07 Jun, 2013 21:40

goedeavond ,ik ben Louise vd vet ,ik heb een bovengebit niet helemaal en onder ook een plaatje met 3 kiezen ,ik heb in een jaar tijd 2 keer een nieuwe gehad ,ik ben nogal ijdel ,en er zij nu 2tanden van me bovenplaat afgebroken ,en ik ben altijd die dingen aan het plakken ,ze zijn te groot ,mij vraag is zou u mij kunnen helpen,ik ga echt niet zonder gebit naar buiten hahahah ,en ben ik daar voor verzekert bij u ,vriendelijk groet lj vd vet